سلام به وب سایت خوش آمدید

انشا در مورد روزی که دوست دارم تکرار شود - sami
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قناعت مالى است که پایان نیابد . [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 مهر 10 , ساعت 8:28 عصر
مقدمه: روز هایی هستند که همه دوست دارن دوباره آن روزتکرار شود و به یاد ... یکی از سال هایی که من خیلی دوست دارم سال 1393 است. ... این انشا واقعا زیباست شما واقعا یک نویسنده خوب هستید .
به نام خدا. موضوع روزی که دوست دارم تکرار شود. خاطراتم را مرور میکنم چیزی رانمی یابم روزهایم راتکرار میکنم چیزی نیافتم اری درست است ...
مقدمه. تازه بودن، با نشاط بودن، با طراوت بودن، یک فکر جدید، یک تولد جدید، یک بارش باران جدید، بهار جدید، تابستان جدید، زمستان جدید، آری، ...

روزی را که دوست دارم تکرار شود - ترنم واژه ها

taranomvazheha.persianblog.ir › tag › رو...
موضوع. روزی راکه دوست دارم تکرار شود. مقدمه. تازه بودن، با نشاط بودن، با طراوت بودن، یک فکر جدید، یک تولد جدید، یک بارش باران جدید، بهار ...
Jan 2, 2015 - ترنم - روزی را که می خواهم تکرار شود / انشای هفتم - سال ... نظرات شما عزیزان در مورد مطالب نوشته شده ؟ خوب ... خیلی دوست دارم به آن روزها برگردم و دوباره آن روزها تکرار شود ولی ...
Dec 12, 2014 - نمونه انشا(روزی که دوست دارم تکرار شود) ... که بگویم که عید نوروز روز مورد علاقه من است وآرزو دارم که آن روز دوباره تکرار شود.
دوست دارم روزی که آقای بازرس از


لیست کل یادداشت های این وبلاگ